Opis stanowiska
inżynier Wieluń, obsługa klienta Wieluń
- przeprowadzanie procesu działań korygujących w celu zapobiegania powtórzeniu się problemów
- analizowanie przyczyn reklamacji i wdrażanie planów mających na celu minimalizowanie tego procesu
- usprawnianie procesu kontaktu z klientem poprzez zminimalizowanie czasu reakcji (zarządzanie procesem niezgodności)
Wymagania
wykształcenia wyższego w kierunku jakości
ponad 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
znajomości norm związanych z zarządzaniem jakością (w szczególności normy z zakresu branży motoryzacyjnej)
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
znajomości pakietu MS Office oraz programów statystycznych
Oferujemy
wysokie wynagrodzenie
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
bogaty pakiet profitów funduszu socjalnego
dofinansowanie do karty MultiSport
pracę w międzynarodowej firmie
możliwość zdobycia cennego doświadczenia z zakresu rozwiązywania konfliktów
Aplikuj Teraz