Specjalista ds. BHP

4 000,00 - 5 000,00 zł

  • Osoba Agencja Pracy
  • Miasto Łódź
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
  • Forma pracy Pełny etat
  • Wynagrodzenie 4 000,00 - 5 000,00 zł
  • Dodano 2019.01.15

Opis stanowiska

BHP Wieluń, ochrona zdrowia Wieluń, PPOŻ Wieluń

zgodność organizacji pracy z przepisami BHP, PPOŻ, ochrony zdrowia;zgodność organizacji pracy z przepisami prawa, regulaminami oraz politykami;ciągłe doskonalenie bezpiecznych warunków pracy;współpracę w zakresie bezpieczeństwa i higieny  pracy z Regionalnymi koordynatorami ds. bezpieczeństwa i 5S oraz innymi koordynatorami służb BHP;uczestniczenie we wdrażaniu oraz doskonaleniu procesu „WiR” oraz innych procesów, wpływających na wzrost bezpieczeństwa pracy w Spółce;uczestniczenie w audytach z zakresu bezpieczeństwa pracy;uczestniczenie w procesie tworzenia   standardów, procedur, instrukcji BHP;zapewnienie aktualności dokumentacji systemu zarządzania BHP;uczestniczenie w procesie zarządzania wypadkami oraz incydentami naruszającymi bezpieczeństwo pracy (detekcja, rejestracja, reakcja);wspieranie jednostki  przy wprowadzaniu działań profilaktycznych po zdarzeniach niebezpiecznych oraz wypadkach;planowanie i podejmowanie działań doskonalących system ochrony pracowników oraz kontrahentów;zapewnienie edukacji pracowników oraz kontrahentów w dziedzinie bezpieczeństwa pracy;przygotowanie materiałów oraz narzędzi podnoszących wiedzę pracowników i kontrahentów z zakresu bezpieczeństwa pracy;zarządzanie ryzykiem zawodowym poprzez identyfikację  podstawowych ryzyk na podstawie sporządzonych analiz dla kluczowych procesów biznesowych.
Wymagania

Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 1 rok (warunek konieczny)
Uprawnienia służby BHP (zgodnie z przepisami o służbie BHP)
Doświadczenie w następujących obszarach:
zarządzanie bezpieczeństwem pracy,
zarządzanie awariami,
monitorowanie zagrożeń analiza ryzyka,
zarządzanie systemem zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy OHSAS 18001,
wiedza z zakresu ratownictwa medycznego,
wsparcie projektów (weryfikacja z perspektywy bezpieczeństwa pracy),
zarządzanie incydentami bezpieczeństwa (skupienie na profilaktyce).
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
Umiejętność skutecznego rozwijania partnerskich relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Umiejętność wyciągania wniosków na przyszłość z błędów i krytycznych informacji zwrotnych,
Podejmowanie zrównoważonego ryzyka i branie odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z tych działań,
Oferujemy

kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków,
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych (Multisport),
możliwość uczestnictwa w programach wolontariatu oraz w imprezach integracyjnych,
pracę wśród przyjaznych ludzi, którzy kochają to, co robią,
możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji


Aplikuj Teraz


Ważne do: 2020.01.15, wyświetleń: 90

nr ogłoszenia: 411