Oferta archiwalna

Specjalista ds. Customer Experience / Relacji z Klientami

Oferta archiwalna

4 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

kupię


specjalista Wieluń, pracownik biurowy Wieluń

    rozwijanie modelu badawczego, w tym badań satysfakcji, NPS i tajemniczego klienta;
    analiza wyników badań, śledzenie trendów, oczekiwań klientów oraz najlepszych praktyk rynkowych zakresie doskonałej obsługi klienta;
    projektowanie map podróży i doświadczeń klienta (Customer Journey Map) i identyfikowanie punktów styku na linii firma – klient;
    analiza danych oraz przygotowywanie rekomendacji usprawnień na bazie pozyskanych danych identyfikujących niezadowolenie klienta;
    przygotowywanie raportów z miernikami efektywności i jakości procesów;
    budowanie standardów obsługi klienta w oparciu o realne potrzeby i oczekiwania oraz wsparcie ich wdrożenia w organizacji;
    efektywna współpraca cross – obszarowa zapewniająca skuteczne wdrażanie rozwiązań usprawniających (w tym monitorowanie wdrożeń);
    szerzenie idei zarządzania doświadczeniem klienta i optymalizowania procesów.


Ważne do: 2020.02.05, wyświetleń: 232

nr ogłoszenia: 1206