Pracownik Helpdesk IT

4 000,00 - 5 000,00 zł

  • Osoba Agencja Pracy
  • Miasto Falenica
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
  • Forma pracy Pełny etat
  • Wynagrodzenie 4 000,00 - 5 000,00 zł
  • Specjalne wymagania Brak
  • Dodano 2019.02.04

Opis stanowiska

pracownik helpdesk Wieluń

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
  • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
  • Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz sieci partnerów franczyzowych,
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
  • Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii.
Wymagania

Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w firmie o strukturze rozproszonej,
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
Znajomość zagadnień sieciowych,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Prawo jazdy kat. B,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Oferujemy

pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy,
pakiet świadczeń dodatkowych.


Aplikuj Teraz


Ważne do: 2020.02.04, wyświetleń: 152

nr ogłoszenia: 1169