Specjalista ds. Obsługi Klienta

2 100,00 - 2 500,00 zł

  • Osoba Agencja Pracy
  • Miasto Świdnica
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
  • Forma pracy Pełny etat
  • Wynagrodzenie 2 100,00 - 2 500,00 zł
  • Dodano 2019.01.08

Opis stanowiska

obsługa klienta Wieluń, call center Wieluń, raportowanie Wieluń

  • codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami (w języku niemieckim i angielskim),
  • zadania administracyjne: m.in. tworzenie faktur, wypełnianie i przekazywanie dokumentów i raportów z KPI,
  • przetwarzanie zamówień: tj. wprowadzanie zamówień, aktualizowanie harmonogramów, sprawdzanie stanu zapasów, przekazywanie zamówień do realizacji w magazynie itd.,
  • współpraca z Menedżerem Obsługi Klienta.
Wymagania

posiadasz 2-3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
znasz język niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym,
posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
jesteś otwarty na codzienną komunikację z Klientem,
jesteś zorientowany na współpracę w zespole,
posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się,
odznaczasz się dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.
Oferujemy

rozwój zawodowy w dynamicznej Firmie i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające Twoje doświadczenie i umiejętności,
prywatną opiekę medyczną,
stałą umowę o pracę,
przyjazne i wspierające środowisko pracy.


Aplikuj Teraz


Ważne do: 2020.01.08, wyświetleń: 91

nr ogłoszenia: 110