Specjalista ds. BHP i Administracji

4 000,00 - 5 000,00 zł

  • Osoba Agencja Pracy
  • Miasto Kłodzko
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
  • Forma pracy Pełny etat
  • Wynagrodzenie 4 000,00 - 5 000,00 zł
  • Specjalne wymagania Brak
  • Dodano 2019.01.31

Opis stanowiska

specjalista Wieluń, pracownik biurowy Wieluń

  • Planowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli warunków pracy
    oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
    (BHP).
  • Udział w opracowywaniu wewnętrznych dokumentów dotyczących BHP.
  • Przeprowadzanie szkoleń BHP.
  • Udział
    w ustalaniu okoliczności oraz przyczyn wypadków (w pracy, w drodze do
    lub z pracy) oraz chorób zawodowych; sporządzanie, kompletowanie i
    archiwizowanie dokumentacji.

Prowadzenie kontroli warunków
pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. Informowanie o
stwierdzonych zagrożeniach oraz doradztwo w zakresie ich eliminacji.

  • Administrowanie
    dokumentami firmowymi – dbanie o terminowy obieg informacji, dokumentów
    i korespondencji (w tym koordynacja korespondencji pomiędzy
    pracownikami a działem HR).
  • Nadzór nad materiałami biurowymi, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura.
  • Obsługa spotkań firmowych, szkoleń oraz podróży służbowych
Wymagania

Wykształcenie wyższe kierunkowe (BHP).
Min 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze BHP (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem).
Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP.
Samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołami.
Umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office).
Komunikatywna znajomość język angielskiego.
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy

Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o uznanej marce
Stabilne warunki zatrudnienia
Pakiet benefitów pozapłacowych
Praca w międzynarodowym zespole


Aplikuj Teraz


Ważne do: 2020.01.31, wyświetleń: 36

nr ogłoszenia: 1091